teisipäev, 7. november 2017

Iseseisev ülesanne

Klaviatuuriga liigutamise harjutuse eest panin uusi märke meie tabelisse ja kokkuvõttes võib öelda et rõõm on näha huvitavaid ja andekaid lahendusi. Olete juba päris head programmeerijad ning fantaasiast ja ideedest puudu ei tule! 

ISESEISEV ÜLESANNE
Selle ülesande hinne läheb eraldi eKooli:
  • joonista ise sprait, millel on vähemalt 2 kostüümi;
  • vali olemasolevatest piltidest taust ja teine sprait;
  • pane üks sprait lõputult liikuma;
  • teine sprait pane liikuma klaviatuurilt nooltega;
  • spraidid peavad jääma programmi töötamise ajal ekraanile nähtavatena;
  • programmis tuleb kasutada vähemalt ühel spraidil erinevaid kostüüme;
  • kohtumisel toimub midagi - nt ilmub tekst, mängitakse heli või muutub kostüüm;
  • lisa programm ajaveebi koolitööde lehele, nimeks Iseseisev 1.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar